Elevana
Zielony
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:07, 24 Cze 2010 Temat postu: Naxxramas -- Arachnid Quarter |
|
|
Arachnid Quarter (Naxxramas) – Taktyki
W mojej opinii, Arachnid Quarter jest najłatwiejszą częścią w Naxxramas. Znajomość taktyk jest tu praktycznie niepotrzebna (tylko tank musi wiedzieć jak kiteować Anub’Rekhana, a prieści muszą pamiętac o mind controllu przy 2. bossie), a samo skrzydło wykonywane zwykle jest bardzo szybko (jest nawet na to achievement Arachnophobia, w którym musimy pokonać ostatniego bossa w ciągu 20min po śmierci pierwszego).
Anub’Rekhan
Anub'Rekhan - taktyka na 1. bossa w Arachnid Quarter Main Tank bierze na siebie tylko i wyłącznie Anub’Rekhana i kieruje się z nim pod same drzwi. Pozostałe mobki są tankowane przez offtanka i nie sprawiają specjalnie za dużego problemu – raid powinien je zabić w ciągu kilkunastu sekund. Potem standardowo już, bijemy Anub’Rekhana.
Co jakieś 80-120 sekund, Anub’Rekhan rzuca Locust Swarm – spowalnia to jego prędkość ruchu o jakieś 40%, ale wytwarza dookoła niego trującą chmurę gazu, a oprócz tego, pojawia się także 1 add. Main Tank biegnie powoli z bossem dookoła (aż Locust Swarm się skończy, co nastąpi pewnie jak MT dotrze spowrotem pod drzwi robiąc 360 stopni), zaś cały raid skupia się w środku pomieszczenia na addzie.
Grand Widow Faerlina
Grand Widow Faerlina - strategia MT tankuje Faerlinę zdala od addów, off-tank tankuje całą resztę raniąc addy poprzez AoE, ale ich nie zabijając. Cały raid skupia się tylko i wyłącznie na głównym bossie. Co około 70 sekund, Faerlina wchodzi w Frenzy, znacznie zwiększając swój dmg. Znajdujące się przy bossie 4 addy, Naxxramas Worshippers posiadają zdolność do zdejmowania Frenzy z wrogów – dlatego jeden z priestów musi tuż przed tym zmindcontrollować jednego z Worshipperów (dobrze jest ich przed walką zaznaczyć gwiazdką lub innym znaczkiem), aby jak najszybciej zdispellować Frenzy z Grand Widow Faerliny.
Maexxna
Taktyka na Maexxna'ę w Naxxramas (World of Warcraft) Tank’n’spank. 1 tank. Tankowana obojętnie gdzie, najlepiej tam gdzie stoi. Wszyscy oprócz tanka stoją za nią. Co około 40 sekund, Maexxna “zamraża” 2 losowych graczy, plując w nich siecią, przez co tracą hp i nie mogą nic zrobić. Hunterzy, a jeżeli ich nie ma, to pozostali rangedzi muszą cały czas patrzeć na cały raid, i gdy ktoś znajduje się w takiej sieci, trzeba go jak najszybciej uwolnić (atakując sieć na nim się znajdującą). Addy są niegroźne, mają mało HP. Heroism/Bloodlust użyć na ostatnich 30%, gdyż Maexxna dostanie wtedy Frenzy (+50/75% dmg).
Skopiowano z spaceinfo
Post został pochwalony 0 razy
|
|