Elevana
Zielony
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:27, 24 Cze 2010 Temat postu: Flame Leviathan – Ulduar |
|
|
Flame Leviathan (Ulduar)
Powiązane achievementy: Orbital Bombardment, Orbital Devastation, Nuked from Orbit, Orbit-uary, Shutout, Three Car Garage, Unbroken
Przez całą walkę z tym bossem walczymy w pojazdach. Ich siła i życie zależy od naszego sprzętu (tym lepszy ilvl, tym więcej hp i dmg). Nie przypadkowo Flame Leviathan jest pierwszym bossem w tej instancji – z pewnością nie jest to zwykła, prosta walka i wymagana znajomość taktyki z pewnością odstraszy wiele PUGów od Ulduaru (gdyż Leviathan jest pierwszym bossem i musi zostać pokonany, aby iść dalej).
Do pojazdów wsiąść możecie dopiero po rozmowie z NPC i aby dostać się do bossa, musicie przedostać się przez fale krasnoludzkich armii. O ile nie chcecie zabić Flame Leviathana na hard mode z achievementami, to przed pullnięciem ostatnich 2 dużych addów przy bramie, musicie zniszczyć wszystkie 4 poboczne wieże. Przed walką z bossem radzę naprawić się na końcu ścieżki przed alejką z bossem po prawej stronie. Flame Leviathan pojawi się po śmierci ostatniego Iron Colossusa.
Przed walką trzeba umówić się, po jakiej drodze boss będzie kitowany – tak aby motocykliści wiedzieli, gdzie rzucać Tar, co spowalnia prędkość ruchu bossa.
Taktyka
Salvaged Siege Engine
Salvaged Siege Engine Siege Engine tankują bossa kitując go, gdyż Flame Leviathan zadaje obrażenia w sumie tylko pojazdom znajdującym się przy nim. Co każde 30 sekund boss zmienia cel i zaczyna podążać za innym pojazdem i to wtedy on musi jak najszybciej odwrócić się od Leviathana i uciekać.
Siege Engine ma także umiejętność Electroshock, która musi być użyta, gdy tylko boss zacznie castować Flame Jets. Zwykle między każdą zmianą celu Flame Jets castowane jest tylko 2x, tak więc Electroshockiem powinna zająć się ta osoba, która aktualnie nie tankuje. Gdy jeden Siege Engine ucieka, drugi trzyma bossa na zasięgu 25yd – dobrze widać to na filmiku, który zamieszczony jest na samym początku tej strony.
Pasażer zestrzeliwuje z nieba amunicję, a gdy ta nie jest potrzebna/jest zestrzelona, po prostu DPSuje w bossa swym drugim działkiem.
Salvaged Demolisher (katapulta)
Salvaged Demolisher - Ulduar Katapulty są głównymi DPSami w tej walce. Ich amunicja jest jednak skończona i musi być dokładana przez pasażera. Tuż przed zniszczeniem działka przez graczy na Leviethanie możesz przez chwilę oszczędzać amunicję, aby przy Overload Circuit zadawać 50% więcej obrażeń poprzez Hurl Pyrite Barrel.
Pasażer musi regularnie korzystać z umiejętności Grab Crate, gdy katapulta będzie przejeżdżała w pobliżu pudełka z amunicją, a następnie przekazywać ją kierowcy. Ewentualnie, gdy katapulta jest w niebezpieczeństwie, możesz przyspieszyć ją kosztem amunicji (Increased Speed). Przyspieszenie ruchu o 100% trwa aż 1 minutę. Pamiętajcie jednak, że DPS też jest ważny – boss z czasem porusza się coraz szybciej.
Katapulta może wyrzucić swego pasażera wprost na Flame Leviathana. Gdy boss ma ok. 8 stacków buffa, który zwiększa jego prędkość i obrażenia, katapulty muszą wyrzucić tam w sumie 1 dpsa (najlepiej ranged) i 1 healera (normal – 2 graczy, heroic – 4 graczy), którzy zniszczą jedno z działek i poprzez 10-sekundowy channeling spowodują, że boss będzie przez 20 sec w stunie i otrzymywał 50% więcej obrażeń, a jego prędkość ruchu zostanie zresetowana do 100%. Gracze znajdujący się na Leviathanie zostaną wyrzuceni w powietrze i spadną na spadochronie – muszą zostać jak najszybciej odebrani przez Choppery i dowiezieni spowrotem do katapult. To jedna z głównych rzeczy w tym bossie, która musi być dobrze zorganizowana i wykonana na czas, co może nie być za łatwe w przypadku PUGu.
Salvaged Chopper (motocykl)
Salvaged Chopper - Ulduar Motor porusza się bardzo szybko i może nawet strafeować. Może mieć ze sobą pasażera, ten nie ma jednak w tym motocyklu żadnego zajęcia.
Kierowca Choppera ma 2 funkcje. Musi regularnie rzucać na ziemię Tar (smoła), które spowalnia bossa – trwa ono aż 45 sekund i dlatego ważne jest, aby boss był cały czas kitowany po tej samej drodze. Tar może także zostać podpalone (przez katapulty), przez co zadaje wtedy obrażenia.
Drugą funkcją Choppera jest jak najszybsze odebranie gracza, który rozwalił wieże na Leviathanie i został z niego wyrzucony. Kierowca Choppera musi jak najszybciej pod niego podjechać, on musi wsiąść, a następnie podjechać pod katapultę, z której został wyrzucony. Po drodze Chopper może go uleczyć swa umiejętnością First Aid Kit. Gdy jednak nie masz nic do roboty – możesz normalnie DPSować bossa przy użyciu swej umiejętności Cannon, która uderza we wrogów znajdujących się na wprost od motoru w zasięgu 50yd.
Hard Mode
Jeżeli nie zniszczymy 1, 2, 3 lub wszystkich 4 wież przed walką z tym bossem, to będzie on posiadał od 1 do 4 więcej umiejętności. Poza tym, każda pozostawiona, niezniszczona wieża zwiększa jego dmg o 15% i życie o 25%. Jeżeli mimo to, uda się nam go pokonać – dostaniemy więcej lootu.
Każda z poniższych umiejętności zadaje 150000 obrażeń frost/fire/nature wszystkim pobliskim wrogom, a oprócz tego robi jeszcze jedną, dodatkową rzecz:
* Tower of Storms – Thorim’s Hammer – zadaje 300000 obrażeń graczom/pojazdom w zasięgu 7yd od uderzenia młotu
* Tower of Flames – Mimiron’s Inferno – pozostawia na ziemi ogień, ściągający 10% życia pojazdu co sekundę
* Tower of Frost – Hodir’s Fury – spowalnia nas i zadaje 1% obrażeń na sekundę przez 1 minutę. Debuff ten może zostać przerwany przez ogień.
* Tower of Nature – Freya’s Ward – przywołuje strażników natury do pomocy Flame Leviathanowi
Skopiowano z spaceinfo
Post został pochwalony 0 razy
|
|